Welkom bij de Wijsneusjes

Dit is een weblog van kinderen van groep 5 en 6 van basisscholen in Amsterdam Noord. In dit blok schrijven hier reporters uit Tuindorp Oostzaan, van de Poolster en de Satelliet en ook kinderen van de IJdoornschool. Zij reageren op elkaars berichten en vinden het leuk als jij zegt wat jij vindt van hun interviews, artikelen, brieven, tekeningen enzovoorts

donderdag 10 november 2011

Het kettingverhaal van de IJdoornschool



Vandaag ga ik zwemmen met mijn vriendinen.
Ik heet  Roos :Ikzit in de bus.
We zijn bijna bij het zwembad.
En dan kom ik mijn zus tegen Sheila.
En mijn broertjes komen ook en het wordt leuk.
Toevallig was me zusje er ook en ik ging grapjes maken met Jessario en Nikkie.
Ze krijgen nu een ijsje van Nikkie dus en dan gaan ze met de bus naar huis.

4 opmerkingen:

  1. hahahahhaha

    \


    '
    ;mhfghhjnjhuyhcbhfjhjkfghfguhfghcb z nb7hy6er bndfbgdfv df6df bndf7xf nxfyx dfnjhtbh n

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo, hier hebben een paar Wijsneusjes lekker zitten knoeien :-(

    Juf Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  3. The Iron Curtain: Groomed, Unfinished, and Solid - IT.N.S.
    With iron walls titanium i phone case that are all-in-one, this gold-plated blue titanium cerakote iron can be used for babylisspro nano titanium spring curling iron iron jewelry and other jewelry jewelry and clothing, titanium nitride bolt carrier group such black titanium as jewelry, bracelets,

    BeantwoordenVerwijderen