Welkom bij de Wijsneusjes

Dit is een weblog van kinderen van groep 5 en 6 van basisscholen in Amsterdam Noord. In dit blok schrijven hier reporters uit Tuindorp Oostzaan, van de Poolster en de Satelliet en ook kinderen van de IJdoornschool. Zij reageren op elkaars berichten en vinden het leuk als jij zegt wat jij vindt van hun interviews, artikelen, brieven, tekeningen enzovoorts

maandag 11 juli 2011

interview wethouder coby van den berkum

hallo ik heb coby van den berkum geinterviewd op de presentatie dag van de vreedzame wijk.Het was heel erg leuk! Deze vragen stelde ik:Wat vind u van het onderwijs in noord?
antwoord:heel goed!!!

vind u dat de scholen goed worden onderhouden?
antwoord:ja best wel goed. ik ben natuurlijk ook over de scholen,dus ik probeer de scholen mooi en netjes te houden.

Bij veel kinderen uit mijn klas hielp de vreedzame school/wijk!!! hoe komt dat denkt u?
antwoord:Ik denk dat dat komt doordat ze door de vreedzame school beter leren aardig te zijn.

Maaike

Geen opmerkingen:

Een reactie posten