Welkom bij de Wijsneusjes

Dit is een weblog van kinderen van groep 5 en 6 van basisscholen in Amsterdam Noord. In dit blok schrijven hier reporters uit Tuindorp Oostzaan, van de Poolster en de Satelliet en ook kinderen van de IJdoornschool. Zij reageren op elkaars berichten en vinden het leuk als jij zegt wat jij vindt van hun interviews, artikelen, brieven, tekeningen enzovoorts

maandag 23 mei 2011

Vakantieverhaal door Moukit

Moukit, getekend door Brett

Moukit schreef het begin van een vakantieverhaal. Net als het spannend wordt, houdt het verhaal op en staat er: 'wordt vervolgd'. Dat noemen we een cliffhanger. Moukit, hoe gaat het nou verder?

Vakantieverhaal

Mijn neef kwam bij me logeren. Hij kwam in de avond. Dus gingen we op de Wii. Toen waren we uitgespeeld, dus deden we blinddoekje spelen. Daarna waren we uitgespeeld en toen moesten we slapen. De volgende dag:  mijn neef werd vroeg waker we gingen ontbijten we gingen Mickey Mouse kijken daarna buiten spelen. 7-0 gewonnen! Ik en mijn neef gingen naar binnen. Hij moest naar huis. We gingen bij iemand op bezoek en we gingen oliebollen eten. LEKKER !! Toen gingen we naar huis saaaaai ik ging slapen en droomde dat ...

Wordt vervolgd

gemaakt door Moukit

Geen opmerkingen:

Een reactie posten